Na het lopen van de route, bevragen we de deelnemers op hun ervaring: wat vonden ze goed, wat minder, wat hadden ze nog meer willen hebben. Als leidraad voor dat gesprek hebben we wat vragen opgesteld. Voor een indruk daarvan zie hieronder:

Algemeen

  • Wat is je eerste indruk?
  • Wat ging goed?
  • Wat ging minder goed?

Gebruiksvriendelijkheid

  • Hoe gaat het gebruik met de iPhone?
  • Welke aspecten van de iPhone zijn niet duidelijk?

Begrip

  • Miste er informatie bij het introductiefilmpje?
  • Miste je verder informatie?
  • Vind je het prettig om met een fysieke kaart (erbij) te lopen?

Route

  • Wist je hoe je moest lopen?
  • Hoe vond je de lengte van de route?
  • Integratie tussen route en omgeving?
  • Vond je de audio fragmenten passend en duidelijk?
  • Moeten de audio fragmenten langer of korter?
  • Hoe vond je de interviews met ondernemers?
  • Wat vond je van de informatie over de Tulp?
  • Wat vond je van de tips? Zou je ze liever op papier willen meekrijgen?
  • Heb je veel nieuws geleerd?
  • Hoe vond je het verdienen van punten?
  • Wat vond je van de mogelijkheid om foto’s en de route te delen via sociale media?