Hans: "We verkochten in de jaren 70 in onze winkel hippie chique, flower power, dat idee. Geborduurde jurken en jasjes, Indiase stoffen, lange jurken. We hadden er zelf niet aan gedacht, maar steeds meer mensen wilden deze jurken als trouwjurk en kwamen er speciaal voor. Dan zochten ze een alternatieve trouwjurk en kwamen bij ons terecht. We lieten hoeden maken in Londen bij die kleding, hoewel het dus niet eens speciaal trouwjurken waren. Via mond op mond reclame kwamen de klanten bij ons, er was enorme vraag naar. Die alternatieve trouwjurk, ik moet echt zeggen, het stond wonderschoon."

Puck: "Op een gegeven moment werd de vraag te groot. De trouwkleding werd dusdanig populair, we wilden ermee stoppen om op een andere manier door te gaan. Zoiets gaat bij ons gevoelsmatig, we wilden weer een stapje verder, we wilden een modernere nieuwere invalshoek beginnen. Toen we net begonnen was alles nieuw, we wilden niet blijven steken op een bepaald punt."