Na het lopen van de route, bevragen we de deelnemers op hun ervaring: wat vonden ze goed, wat minder, wat hadden ze nog meer willen hebben. Als leidraad voor dat gesprek hebben we wat vragen opgesteld. Voor een indruk daarvan zie hieronder:
Algemeen
- Wat is je eerste indruk?
- Wat ging goed?
- Wat ging minder goed?
Gebruiksvriendelijkheid
- Hoe gaat het gebruik met de iPhone?
- Welke aspecten van de iPhone zijn niet duidelijk?
Begrip
- Miste er informatie bij het introductiefilmpje?
- Miste je verder informatie?
- Vind je het prettig om met een fysieke kaart (erbij) te lopen?
Route
- Wist je hoe je moest lopen?
- Hoe vond je de lengte van de route?
- Integratie tussen route en omgeving?
- Vond je de audio fragmenten passend en duidelijk?
- Moeten de audio fragmenten langer of korter?
- Hoe vond je de interviews met ondernemers?
- Wat vond je van de informatie over de Tulp?
- Wat vond je van de tips? Zou je ze liever op papier willen meekrijgen?
- Heb je veel nieuws geleerd?
- Hoe vond je het verdienen van punten?
- Wat vond je van de mogelijkheid om foto’s en de route te delen via sociale media?