Deze kunstenares kreeg negen maanden lang een voormalig bordeelpand in de Korsjespoortsteeg als tijdelijke studio. Ze gebruikte de ruimte om haar rol als kunstenaar in de politieke en culturele context van de buurt te onderzoeken en organiseerde een reeks installaties en performances.
Gezeefdrukte posters kondigden de in totaal acht transformaties van de ruimte aan. Sommigen waren absurd en poëtisch, in mindere of meerdere mate realistisch, zoals de Turkse snackbar. Met nachtelijke projecties van beelden die van internet waren gehaald verbeeldde ze de conceptuele kern van haar voorgestelde nieuwe functies voor het pand. Deze projecties liet ze met een technische camera haarscherp fotograferen. De klok, de wastafel en de barsten in de muur waar het bed tegen vastgeschroefd was, schemeren door in het door Aëgerter op de ruimte geprojecteerde beeld van de snackbar. Aan deze sociale gelegenheden nam de kunstscène evenals de buurt actief deel, wat bijzondere momenten van verwarring opleverde. Zo ontkrachtte Aëgerter de geschiedenis van de ruimte en onderzocht ze de toekomstmogelijkheden. Meer informatie